RELOAD

Är mestadels ledig ifrån skolan nu. Bara några dagar i veckan som man är i skolan och gör knappt någonting. Har mest uppgifter att göra hemma kvar vilket är skönt. Så på mina lediga dagar hittar jag på lite, som igår så var jag ute och gick en promenad med Mikkan och hennes hund i 1h ungefär. Superskönt att gå en prommis i kvällssolen. Idag åkte jag och Jocke till Sala för att bara göra något. Slutade med att vi luncha på Johanssons Café och sen åkte vi runt och kika lite. Nu på kvällen har jag tagit tag i några uppg som ska in denna vecka. Går inte så bra att plugga när tankarna bara svävar runt i huvet. Tänker mest på torsdag då det äntligen är dags för oss på GUC att ha studentskiva! Ska bli så satans kul, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0