TORSDAG

Och så var det torsdag och bara 3 dagar kvar av detta härliga påsklov, men jag är glad och försöker göra så mycket som möjligt om dagarna för att ta vara på de tillfällen man är ledig. Så idag kom min kära Sofie hit på fika. Vi satt ute i solen, fikade nybakad tigerkaka och snackade massa skit. Supermysigt att hon ville komma till min lilla by och umgås med mig några timmar. När Sofie åkt hem till sin lilla by igen så drog jag mig till Oscar, vi satt ute i kvällssolen med Marcus och Joel och bara prata och mös. Så skönt att solen kikar fram även sent på kvällen! Men nu blir det snart hopp i sängen med några avsnitt Desperate Housewives innan man slumrar till. Morgondagen bjuder på mycket skoj så det är bäst med mycket sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0