home is wherever im with you

Lyssnar på Edward Sharpe & The Magnetic Zeros och njuter av att bara ligga hemma i soffan och chilla denna lördag. Har kommit på att jag älskar att vara hemma och bara ta det lugnt. Idag vill jag ligga här hela kvällen för har tränat som en dåre idag. Gymnstik och fotboll. Hur bra. Har fått tillbaka lusten av att vara en del i fotbollslaget. Skulle sakna det sååå mycket om jag slutade. Så nu börjar jag känna att jag hör hemma här, bland alla fotbollsspelare, matcher, träningar och annat skoj. Så skönt.

Kommentarer
Postat av: syster

=)

2012-01-22 @ 10:56:51
Postat av: Mikkkkan

ÅÅ VA BRA, skulle aldrig klara det utan dig gullan!

2012-01-22 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0