1. en bild på personen som vet mest om dig

Helt klart Rita. Hon vet nog mest om mig och jag vet nog mest om henne. Vi är som en person då folk alltid tar fel på våra namn, Rita/Petra spring. Vi är båda lika knäppa och skadade i huvudet, men det är det som gör att vi alltid har så roligt tillsammans. Vi kan göra en tråkig situation till en rolig, vi kan göra spontana saker bara sådär och när vi inte har något att göra ja då filmar vi oss själva när vi sjunger och har oss. Du är det bästa jag har och jag älskar att vara med dig och skratta, så låt det vara så 4-ever.

Kommentarer
Postat av: Rita

Du är så underbart!! Älskar dig mer än nått annat <3

2012-01-09 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0