i may look calm, but in my mind i have killed you three times

Får slå mig själv på fingrarna för att jag varit så dålig på att blogga.. Men min sjuka tog typ över mitt liv (fortfarande inte helt frisk) så idag är första gången jag öppnar datan på typ 1 vecka(?). Känns skumt att sitta här, har bara suttit vid iphonen eller ipaden tidigare (medan jag legat som en strandad säl i soffan och hostat).
Vill bara ge ett litet livs tecken! Håller på att uppdatera min ipad till den senaste programvaran nu också, den är redan gjord på iphonen och jag är nöjd! Gillar det här mycket bättre. Bra Apple, fast rip. Steve Jobs då..
(Ska fixa alla bilder från London också, kommer väl upp nån dag, håll utkik) Många parenteser det blev förresten.. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0