DET SOM HÄNDER EFTER SKOLAN

Nu dalar det i statistiken. Kanske ska ta och berätta några rader om tiden efter skolans slut idag. Var ute och gick några meter med Rita, hälsade på katten och gosa lite, "handla" kläder i min syster garderob och till slut käkade vi klass med Danne och Lingon! Riktigt mumsigt med årets första twister♥ Nu sitter jag här och ska pröva kläderna jag lånade av min syster och även en tröja mamma tog hem till mig idag! Snällt av henne :)
Snart är det även träning. Rätt skönt att det är inomhus ändå, så kallt ute... Fryslort! Men goodbye my lovers :)

Kommentarer
Postat av: syster

jag var också där och "shoppade" lite i söndags. bäst att vi fixar fram allt sedan lagom till att hon kommer hem...=)

2011-03-28 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0