GRATTIS MAMI

Igår blev det en sväng till stan. Några peningar fattigare och några kläder rikare. Hängde med Rita på kvällen. Vi träffade på Biffen och Sara ett tag. Hängde i deras fönster och snacka skit ett bra tag. Sen kom Mikkan och vi allihop gick till Pellans. Mycket skratt där och sedan for jag Rita och Rasmus hem till Rita. Blev tältning. Haha kan vara det värsta. Men man måste ju tälta en gång per år och den gången blev igår. Haha. Fy fan vilket härj det var. Men jävligt kul.
Nu ska jag börja fixa mig för min älskade Mami fyller nämligen år idag. Hihi. Blir god mat och mycket tårta senare! Synd bara att det regnar som fasiken ute.. Värdelöst. Men häng inte läpp, för det är fredag!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-06-17 @ 15:20:51
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: sofia

ska du säga sötnos!

2011-06-17 @ 16:23:04
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0