1 FUCKING VECKA KVAR

Bara för att jag sa att jag skulle ha en paus för det är sommarlov så uppdaterar jag. Men det är piss väder ute. Då vill man ju inte göra något annat än vara hemma och dega. Regnar på som aldrig förr och jag börjar undra om det någonsin ska slut regna. Lite trött på allt dåligt väder nu. Men det glädjer mig att om en vecka då är jag och Rita i paradiset. En hel vecka i Italien + sol och bad. Helt underbart. Kan knappt vänta eller för den delen fatta att det är så sjukt nära tills vi sitter på flyget. IIIIIIHHHHH damn.

Kommentarer
Postat av: Rita

Heeeeeeeeelt sjuuuukt!!! Jag och mamma sitter och bläddrar runt på solresors hemsida, och mamma är nästan lika exalterad som mig ;) iiiiiiihhhh

2011-06-15 @ 15:41:52
Postat av: Mikkan

Have fun! :D

2011-06-15 @ 16:33:44
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se
Postat av: syster

nej då! jag är I N T E A L L S avundsjuk...

2011-06-15 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0