"Vilket djur går från festen sist?"

Har inte blivit mycket tid till att sitta här och skriva. Jag jobbar och sen njuter jag lite av mitt sommarlov. Tog en glass med Rita efter jag slutat jobba och sedan hamnade vi hos Rasmus. Blev lite vattenkrig och skrattade åt gåtor haha. Cyklade hem på sen heten och träffade Simpaa. Vi snacka massa skit och plockade körsbär. Sen kom även Olsson förbi så då plockade vi ännu mer körsbär och körde lite tricks. Planerade även kvällen, så det blir power  meet! Åh smutt alltså. Det kommer bli en gaaaaalet bra helg! Synd bara att man jobbar imorgon lördag.. Men men jag biter ihop!

Kommentarer
Postat av: Riiiiiiita

Jag gillar iiiiiiiiiinte bilden :OOOOOOOOO

2011-07-08 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0