Lördag 16/7

Jag bröt min ledig het lite grann. Jobbade idag, men skönt var det för då är jag ledig nästa lördag istället.
Det blev tyvärr ingen bio igår.. Men jag tackar för det. Åkte till Rita istället och mös i hennes säng framför Scooby Doo. Och nu så har jag inte så mycket mer att säga här då. Ska väl ta mig en dusch kanske och åka upp till syrran och planera lite, leka med kissarna och övningsköra. Blir lugnt ikväll. Men jag är väl sådär lagomt halv glad ändå :)
Vill tillbaka, inga problem eller ingenting fanns där. Ta mig härifrån för ett tag..

Kommentarer
Postat av: ida

Gummsi, vad händer egentligen? Vi måste ses. <3

2011-07-17 @ 00:50:57
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0