HELA FEBRUARI KOMMER VARA OM MIG

Dag 1 – 8 intressanta saker om mig
Dag 2 – En bild på mig själv
Dag 3 – Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 4 – En högsta önskan jag har
Dag 5 – De här åt jag idag
Dag 6 – Min dag i exakta detalj
Dag 7 – Ett av mina favorit minnen
Dag 8 – 5 saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 9 – Vad jag gör på fritiden
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – 11 saker jag tycker om att göra
Dag 12 – En bild på mig själv från när jag var liten
Dag 13 – 6 bilder som gör mig otroligt glad
Dag 14 – Någonting jag ska göra innan jag fyller 30
Dag 15 – 3 saker som får mig att må bättre
Dag 16 – Vad finns i min handväska
Dag 17 – Min favorit låt
Dag 18 – En bild på min favorit sak
Dag 19 – 3 saker som jag gör precis varje dag
Dag 20 – Mitt absoluta bästa köp
Dag 21 – En bild som jag tycker väldigt mycket om
Dag 22 – Något jag ska göra i sommar
Dag 23 – Min favorit film
Dag 24 – Mina favorit skor
Dag 25 – En bild på det jag senast la pengar på
Dag 26 - En bild på min familj
Dag 27 - En favorit plats jag har
Dag 28 - Bild på mig och min bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0