HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ

Förlåt för att jag aldrig sagt hej här i bloggen på några dagar. Men jag har då inte varit hemma. Eller ja, igår började skolan och sedan så sov jag kvar hos systra mi där även min andra syster sov. Så vi hade lite syskonmys!

Men nu är jag hemma och nu kanske ni undrar varför jag har 3 puckon som bild där uppe. Jo fick min kamera av Mikkan igår å då vare en massa goa och inte så goa bilder på den.. även en film. Funderar på om jag ska lägga upp den men jag vet inte om ni vill se den.. Hehe lite rumpa i videon om ni förstår vad jag menar.. Men vi får se haha!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: men asså nej fan va typiskt, varför händer det bara roliga saker när jag aldrig är där :( fan va ledsen jag blir ...

2011-01-12 @ 19:09:38
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0