Sverige, Sverige, älskade vän En tiger som skäms Jag vet hur det känns

Sitter och lyssnar på fin musik medans jag pluggar och dricker gott te. En riktigt bra måndag. Det enda som fattas är den vita snön som ska täcka alla gator och hus, jag längtar tills den faller igen. Alla andra verkar tyckas fått massa snö idag men inte jag här i min lilla by.. Får hoppas att det kommer under veckans gång! Ska sluta plugga nu och hoppa i säng och bara mysa till någon bra film. Perfekt avslut.
Ps. Fuskade, åt godis idag.. Men man kan inte säga nej till vår söta TV lärare som köper en hel påse gott och blandat till bara mig och Emma. Så det var jag värd faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Får hoppas att det duger, annars får du ge mig pisk!! :D

2011-12-05 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0