With or without you, Ah ha, I can't live with or without you

Idag känns det som att jag kastade bort min lördagskväll. Jag hade velat gjort något riktigt kul när jag ändå hade chansen. Men jag ska inte säga att det inte var mysigt att vara hemma och spela Med andra ord med familjen. För det var jätte mysigt att sitta ute i uterummet och lyssna på regnet och spela och skratta. Får se till att nästa helg blir riktigt rolig istället. Har legat hela morgonen och kollat igenom hela skolkatalogen från förra året. Måste säga att jag tycker synd om dom som inte blev så bra på kort. Tur att man själv såg riktigt fräsch ut i alla fall..(Ironi)

Kommentarer
Postat av: Alice Olsson

Va med i min frågestund!



Puuuuuuuuussss!

2011-08-21 @ 19:07:22
URL: http://alliceollsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0