what you don't have you don't need it now. what you don't know you can feel it somehow

1Ditt namn? Petra

2. Ålder? 17
3. Vart bor du? tärnsjö
4. Bor tillsammans med? mamma och pappa

5. Husdjur? har haft jätte många djur men just nu inga alls
6. Färg på ditt hus? mörkgrönt
7. När är du född? 1 juli 1994
8. Klass? RTV2B
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2013, 2 år dit lyckaa
10. Något jobb? det kan du skriva upp att jag har

DAGENS
11. När gick du upp i morse? 05.35
12. När ska du sova? efter att jag tränat och duschat ikväll
13. Duschat idag? latero
14. Kramat någon idag? hm, sofie kanske?
15. Pussat någon idag? no
16. Vad har du ätit idag? risifrutti, skolmat, godis, middag här hemma + fluff

17. Dagens klädsel? jeans, vitt linne och svart kofta
18. Dagens smink? puder, concealer och mascara
19. Dagens sötnos? mig själv hehe
20. Dagens roligaste? jag och emma hade rätt kul när vi intervjuade varann

RANDOM
21. Har du många vänner? ja det har jag. och alla är fina och bäst
23. Vem kramade du senast? sofie?
24. Hur många har varit otrogen mot dig? 0
25. Har du pojk-/flickvän? nej. singel och sökande :pPppP
26. Vem pratade du med i telefon senast? rasmus h?
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? pellan: okej:D


BÄSTA
28. Film? alla transformers filmer, alla fast and furious och alla bring it on
29. Låt? oj finns många det. men just nu den här
30. Mat? allt som har med potatis att göra. nästan, gillar inte hemma gjorda pommes tex.
31. Dryck? läsk
32. Färg? olika
33. Stad? hm, sthlm, gbg och kanske paris?
34. Land? usa. dit vill jag åka nu nu nu!
35. Ämne i skolan? tv såklart
36. Människa? min fina familj och mina fina vänner


SENASTE

37. Personen du tänkte på? eheh mig själv. egoist
38. Personen du kysste? - jj
39. Gången du grät? väldigt längesen
40. Gången du var i Göteborg? för några veckor sedan med syrran, rita och jim
41. Gången du var i Stockholm? mycket längesen
42. Gången du var hög? alltid hög på kärlek hehe

ANTAL
43. Personer du älskar? det är många
44. Personer du hatar? hatar nog ingen. mer ogillar
45. Glassar du ätit på en dag? 10 kanske haha
46. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen :o eller ja ingbofestivalen..
47. Personer du saknar just nu? många personer
48. Gånger ditt hjärta brustit? 0


VEM:
49. Vill du kyssa nu? någon snygging till kille
50. Ska du träffa imorgon? mina klassmates +  andra på guc
51. Sjöng du senast för? sjöng för ellen, jossan och emma igår..
52. Hade du senast en msn-konversation med? använder inte msn
53. Spelade du tvspel med senast? oj, hur längesen som helst
54. Vill du ta med på en romantisk resa nu? någon snygging till kille
55. Vill du kasta en sten i huvudet på? dom som förtjänar det
56. Förtjänar att dö? ingen. eller ja alla dumma där ute i världen
57. Är söt? min ipad
58. Vill du sova jämter inatt? någon snygging till kille

VAD:
59. Gör dig glad? mina vänner
60. Gör dig ledsen? hemska saker
61. Vill du helst göra nu? lägga mig i hängmattan med bra musik i lurarna
62. Önskar du att du slapp göra? åka till skolan och jobba
63. Vill du ha nu? mer sommar!!!!
64: Önskar du dig i födelsedagspresent? något storslaget
65. Längtar du till? att något ap kul ska hända

66. Tycker du om dina betyg? hade väl bra betyg i ettan och tvåan har jag precis börjat i så..
67. Ångrar du i ditt liv? finns nog en hel del saker
68. Är det bästa som hänt dig? att jag fått så fina vänner jag har. ni ska veta att ni är bäst
69. Hur mycket är klockan? 17.56

70. Hur mår du just nu? mår helt okej faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0