We won't fade into darkness

Jag tror att jag ska fixa bloggen imorgon. Om jag har tid det vill säga.. Annars då? Jo helgen har varit riktigt kanon. I fredags tog jag mig in till stan för att (ÄNTLIGEN) kolla på Transformers 3. Vet inte hur länge jag tjatat om att få se den och nu fick jag det äntligen. Huuur bra som helst! Måste se den igen.. I lördags var det som sagt Ingbofestivalen. Riktigt bra härj på massa människor och fick även se topp bandet Itchy Daze! Ganska coolt. Bra musik också. Cyklade hem med ett leende på läpparna runt klockan halv 2. Och igår då kammade A-laget hem en vinst på 9-0 och B-laget kämpade som små myror fast det blev tyvärr en orättvis förlust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0