KLOCKAN 20:01.

YE. gårdagen var bra, god mat med bra sällskap! gick ifrån fam. Hermansson runt 8 halv 9 taget, då kom Rasmus & Viccan i stor epan och hämtade upp mig. vi åkte runt i den ett bra tag. sen sa jag åt dom att åka hem och mysa, så jag knallade upp på gården. där blev det skratt i köket medans vi kollade i skolkatalogen! haha ojoj, & sen runt 11 kom gänget i dodgen och hämtade mig! runt halv 1 landade jag hemma å va helt trött...

data,tv,godis,snask,tv,data,träning,mat,data & lite mer snask. det är vad jag typ har gjort idag. å när jag tänker efter så kom jag på att de är skola imorn ju :( äsch å fy! men jag får hoppas att veckan går snabbt. man får ta det med en nypa salt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0