HEMMA KVÄLL MED HELA FAMILJEN.

jag kom hem från sala för ett tag sen. visst var det mycke trevligt. med skratt & tårar. de är sånt som hör den fina vänskapen till 

iallfall så har hela familjen (+ systrarnas pojkvänner) ätit en super god middag! så nu sitter vi (eller ja dom) och små pratar i köket. jag tror de blir en hemma kväll för mig. för imorgon ska jag umgås med mellan systern Ullmo som blir ensam i en vecka framåt, eftersom Jimbo åker till Italien och glider skidor i höga berg! vi ska nog åka in till uppsala och gå på en bio. förmodligen blir det New Moon som jag inte har sett!! eller Snabba Cash(?). eheh, ja nu måste jag gå och vara lite social! 


alla får ha en bra kväll/night! pussslei

Kommentarer
Postat av: Ida

precis med skratt och tårar, du har alldels rätt petra! de hör till vänskapen <3

2010-01-30 @ 15:16:09
URL: http://idanorling.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0