BLAH BLAH BLAH LÖRDAG.

DET ÄR LÖRDAG. och jag la mig tidigt igår så ja va uppe redan vid tio! hehe, annars brukar jag ju sova minst till elva. men jag va liksom inte trött imårse. jag och mamma började rensa å städa på mitt rum. jag säger bara : DET BEHÖVDES!!! för usch hur de såg ut. men nu är de riktigt vacker. (eller inte) men hon har lovat att till våren/på våren ska vi göra om här inne. kommer blir tjusigt as hell! kan man ju hoppas iallfall...

nu ropar syster och behöver hjälp med att färga håret! så jag måste kila till henne in i badrummet, pusseli

Kommentarer
Postat av: Ida

tss gullpetra! har faktist också städa men hela nedervåningen ;O

2010-01-30 @ 15:14:48
URL: http://idanorling.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0