MIN HELG.

Fredag: Var i skolan å hade so prov. som gick hyfsat bra iallafall. sen bar det av hemåt för att slappa framför datan och teven. min familj åt bakad potatis och jag blev hämtad runt 6 med den stora traktor epan! vi for in till uppsala och hade de lite små trevligt sådär :) kom hem strax innan tolv slaget.

Lördag: vakande av att mamma och pappa redan hade stuckit till sthlm. det skulle hälsa på min mormor och gratta henne eftersom hon fyllde 83-84? i tisdags. jag ville stanna hemma och bjuda Rita på mat! å runt fyra halv fem kom patte, freddi o snövit hit. det hälsade bara på mig och mitt vackra hus! rita kom 3 minuter senare och vi pratade lite med pojkarna. när de åkte till sthlm ( de också ) så gjorde vi choklad pudding. sedan satte vi igång att slänga i lite färg i ritas hår! mycket skratt och skoj. och på färgningen åt vi tacos, mucho gött :D 
på kvällskvisten blev de, ute och gå, gårn, pellans, bil, hem och sova. 

Söndag: vakande halv 1. käkade toast. satte mig vid datan i väntan på att få åka och springa av mig i hallen med lite fotboll! å när jag kom hem blev de återigen bakad potatoo. awesome! dusch och nu sitter jag här med ansiktsmask i facet som snart ska tas bort!

kände bara för att dra helgen i långa drag. så läs om ni nu vill & orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0