LOVISA E EN FIN FLICKA.

Ja Lovisa ville att jag skulle blogga lite, om henne. Jag som tänkte att jag skulle kanske ta en blogg paus! (a) Men icke. 
Så ja vad ska jag skriva om henne då? Jo hon ville att jag skulle skriva att hon e Bäst, å ja det stämmer ju! Fast jag e bäst jag åh :D Så vi säger väll att vi e bäst!? Ah låter bra..


Återigen när man kommer hem så sitter man vid datan, så typiskt. Jag skulle behöva ägna denna tid åt att dels träna engelska och bild! Gaah, det börjar bli knapert nu när det snart är lov. Om cirkus 2 DAGAR!! Så skönt det ska bli att bara få sova ut och vara hemma hela dagarna och göra absolut ingenting! 

Håller ni inte med mig om att de ska bli skönt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0