HÄR SITTER JAG IGEN.

Som rubriken. man kan bara inte få nog av datan! man vill bli uppdaterad via facebook, man vill läsa andra bloggar så som kompisars och "kändis" bloggare. inte sant? jag är nog inte ensam om att tycka att datan e en del av livet. det händer så mycke på så många olika håll som man vill ha reda på jämt och ständigt. 

men iallfall så sitter jag med, såklart, so boken och anteckningar. ska plugga lite men som lite paus efter filmen, sommaren med göran, så ska jag fixa malins header. eller iallafall börja på den.

Kommentarer
Postat av: syster

visst, datorer och internet i all ära men kom ihåg att det är i det verkliga livet saker sker! =) Lycka till på provet imorgon! Puss

2010-02-04 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0