ÅRETS

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag vet inte, klart jag gjorde men kommer inte ihåg
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, kommer bara ihåg att jag tillbringade förra nyårsafton med bästa Rita
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte detta år, vilket är skönt
5. Vilka länder besökte du?
Milano, Danmark och Tyskland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer galna kvällar med dom bästa jag känner

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
31/10 Milano
8. Vad var din största framgång 2010?
Jag började i en helt ny klass, helt ensam, men skaffade mig vänner snabbt, även fast jag är lite blyg för nya saker
9. Största misstaget?
Många misstag har gjort
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Små sjuk, skador inom fotbollen men inga allvarliga skador
11. Bästa köpet
Min älskade macis, men den fick jag ju
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat skulle jag tro
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina vänner som jag har, dom gör mig riktigt glad
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Hit me baby one more time, skaka rumpa, girlie girlie, 15 minuter en kvart och många många fler
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare givetvis
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit med människor som jag ofta inte är med
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte en aning
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma, med världens bästa familj, moster, morbror och mosters man
19. Blev du kär i år?
Dunno
20. Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes, Cougar Town och många fler
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar har jag inte gjort, men ogillat

22. Bästa boken du läste i år?
Kan vara No Country For Old Men eller någon av Katarina Von Bredow
23. Största musikaliska upptäckten?
Oj, många artister och band har jag fått upp mina ögon för som jag inte gillade förut
24. Något du önskade dig och fick?
En ny peak tröja då mina är smutsiga och urtvättade
25. Något du önskade dig men inte fick?
En systemkamera, men de ska nog investeras snart
26. Årets bästa film?
Oj, så många det finns, men mina favoriter är Mean Girls, Baksmällan och kanske Kopps
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag fick paket och åt tårta, och sedan jobbade jag. Haha
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mig själv, så som jag är
30. Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina otroligt fina vänner
31. Vilken kändis var du mest sugen på? strong>
Ingen tror ja, haha
32. Vem saknade du?
Min farfar
33. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade Emma, Sofie och Klara

Kommentarer
Postat av: tompi

hahahahahhahahahahahahaha petri!!!!!!!



5. Vilka länder besökte du?

Milano, Danmark och Tyskland



länder, milano, hahahahahah :D

2011-01-04 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0