min älskling har ett hjärta av snö, så vitt som renaste, lenaste pudert

/Min fina pojkvän och jag imorse innan vi skulle gå till bussen/
Så har vi kommit tillbaka till skolan igen efter en alltför bra helg. Igår spelade jag min första ute match för i år. Vi förlorade men det gjorde absolut ingenting med tanke på att det var en träningsmatch. Allting kändes bra förutom att jag har mer ryggsmärtor nu än förut.. Så idag är jag hemma och vilar ifrån träningen. Men istället så har jag suttit och klippt på mitt TV-repotage om min syster, vilket går helt ok men tar mig en paus nu och dricker te och äter fruktsallad. Bra måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och rickard tillsammans`?

2012-03-05 @ 22:46:50
Postat av: coolkid

världens finaste par!

2012-03-08 @ 15:01:50
Postat av: Lovisa

Petra jag tycker också ni är reallyn cjutisare. Pussss

2012-03-08 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0