Jag måste varit någon annan Innan jag kände dig

Idag var det onödigt att jag åkte till skolan. Vi träffades några stycken från klassen på stan för att ta oss mot Regina teatern och Grand. Där höll nämligen kortfilmsfestivalen på. Kan ju säga att det dock inte var någon höjdare alls.. När vi suttit där i några timmar begav vi oss mot Jalla Jalla och åt lite kebab.. Hehe tjockis mat är gott de. Sen blev det skolan för att gå på en ljudmedier föreläsning.. Hur ovärt som helst.. Men men nu är jag hemma och har precis börjat med ett "uppdrag". Fast det tog stopp nu så jag struntar i det så länge..
Ska ta mig en piggelin och plocka fram kläder till i morgon. Kort dag för mig. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0