60 FRÅGOR

1. Hur gammal är du om fem år? 22 
2. Vem var den sista du träffade? mamma
3. Hur lång är du? 1.72 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? nån wallander film
5. Vem ringde du senast? pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "haha de har jag med:D" till simon min bästa granne
7. Vad är dagens planer? sitta här, ha tråkigt och kolla på en massvis med TV
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? dunno, mest sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? 1 minut sen

11. Vilken ögonfärg har du? halvt blå
12. När vaknade du idag? 11
13. Har du någon gång hittat en katt? har jag säkert i mina dar
14. Vilken är din favoritplats? vart jag än är med mina bästa vänner är mina favoritplatser
15. Vilken plats föredrar du minst? kyrkogårdar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i mitt dröm liv
17. Vad skrämde dig som barn? spöken, de gör dom fortfarande
18. Vem fick dig att skratta senast? rita, hon får mig alltid att le
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? äger några
20. Har du stationär eller bärbar dator? laptop. macen min

21. Sover du med eller utan kläder på dig? söt sov pyamas
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra stycken
23. Hur många landskap har du bott i? västmanland och uppland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? helst skor
26. Är du social? självfallet
27. Vilken är din favoritglass? GB's tre smaker. vanilj, jordgubb och päron
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? precis allt
29. Tycker du om kinamat? mumma
30. Tycker du om kaffe? beskt, usch

31. Vad dricker du till frukost? oboy, c-vitamin eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? båda sidorna funkar. även mage och rygg
33. Kan du spela poker? ja. men tycker det är tråkigt
34. Tycker du om att mysa? gosa är aldrig fel
35. Är du en beroendemänniska? visst
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner
37. Vill du ha barn? gjutet!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och ytterst lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nope. men skulle vara "kul" att bara pröva. vill inte göra mig så illa men..
40. Föredrar du havet eller en pool? beror på vad det är för hav. hehe

41. Vad spenderar du helst pengar på? sånt jag gillar
42. Äger du dyra smycken? ohja
43. Har du någon gång testat narkotika? nej fy
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? jordgubbar!
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha, eh rita?
46. Välj ett ärr på din kropp? nått på benet
47. Vad har du för ringsignal? alla som inte dansar är våldtäktsmän-maskinen(dada life remix)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? har jag säkert
49. Flirtar du mycket? klart jag flirtar
50. Vart togs din profilbild för din blogg? my room

51. Kan du byta olja på bilen? kan väl inte va så svårt
52. Har du fått fortkörningsböter? ja 5 gånger.. nä ingen faktiskt
53. Vilken var den senaste bok du läste? hon går genom tavlan ut ur bilden
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? vem gör inte de?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? BANDIT
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ritas personnummer
59. När var du i kyrkan senast? det minns jag inte
60. Hur många tjejer och killar kan du lita på till 100%? oj, några stycken


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Ofta du är 172 ?? :O är du längre än mig ? :D

2011-03-13 @ 20:36:25
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se
Postat av: Rita

Åh älskade Petra :)<3

2011-03-14 @ 08:30:58
URL: http://ritaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0