DAG 4 - EN HÖGSTA ÖNSKAN JAG HAR

Å finns en massvis. Men här är några höga önskningar jag skulle vilja att dom slog in:
1. Jag skulle vilja vara proffs på att åka skidor och snowboard. De upptäckte jag när vi var i Klövsjö. Det skulle vara såååå kul!
2. Att alla mina vänner är vänner. Jag orkar inte mer nu..
3. Att sommaren kommer snart. Eller att det är sommar året runt. Hatar snön. I alla fall nu..
4. Jag skulle typ döda för att kunna spela gitarr. Ojoj, det är nått jag verkligen vill lära mig! Men jag har inte tid och definitivt inte tålamod.. Hehe
5. En sista önskan är väl att jag skulle vilja vinna på lotto. Typ sisodär 1 miljon skulle inte direkt vara fel! Lovely..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0