DAG 1 - 8 INTRESSANTA SAKER OM MIG

1. Jag är blond, smal och blåögd
2. Godis är min stora passion. Dvs. socker kan jag inte leva utan!
3. Potatis kan vara det godaste som finns. Gillar NÄSTAN alla former. Bakad, klyft, strips, egen potatis från landet osv..
4. När jag duschar så sjunger jag även fast jag vet hur illa det låter. Men på nått sätt så låter det hyfsat inne i duschen. Hehe
5. Jag har alltid hatat Lars Winnerbäck. Men för några veckor sedan gav jag honom en chans.. Kan säga att det är bra musik!
6. Jag är as rädd för tandläkaren. När man ligger där så svettas man som en gris.. Hatar det. Även fast jag varit jätte mycket hos tandläkaren så är det super vidrigt..
7. När jag absolut inte kan somna så går jag ALLTID in på facebook på mobilen. Det är en drog!!
8. Jag är höjdrädd som satan. Jag vågar knappt titta ner i en trapp om jag står på 2 våningen. Läskigt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0