++++++

NU:

Hur gammal är du? - 17 bast bah

Vilken klass går du i? - Tvåan på gymnasiet

Vad har du för hårfärg? Blond som fan

Hur lång är du? 1.72 kanske

Har du någon pojk/flickvän? Nono

Vem är du kär i?  Ingen

Vad brukar du göra på fritiden? Leva livet!

 

HAR DU..

Kysst någon? Ja

Sovit brevid någon av samma kön? Ja

Sovit brevid någon av motsatt kön? Kan du ge dig på

Svikit någon? Tror jag nog

Fuskat på prov/läxförhör? Givet

 

VEM:

Kramade du senast? Emma

Kan du lita på till 100%? Mina fina vänner

Vill du vara med just nu? Många

Ringde dig senast? Emil

Skickade ett sms till dig senast? Rickard

Skickade du ett sms till senast? Rickard

 

VAD:

Drack du senast? Apelsinjuice

Köpte du senast? Julklapp

Gjorde du igår? Gick i skolan

Vad ska du göra imorgon? Gå i skolan

Vill du göra just nu? Ligga i sängen och glo på film

Åt du senast? Kalopps

Är närmast dig som är rosa? Min telefon

 

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN:

Du är kär nu - Nej

Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja tror de

Du har haft ett förhållande som varade över ett år -  Nej

Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

 

ÄRLIGHET:

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Jarå

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Har jag väl

Jag har fuskat i ett spel - Varje gång

Jag har struntat i ett prov - Nej

 

DÅLIGA TIDER:

Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja

Jag har vaknat gråtande - Nej

Jag har somnat gråtande - Ja

 

DÖDEN:

Jag hatar begravningar - Som fan

Jag har sett någon dö - Nej

Jag vill dö - Nej aldrig

 

ALLMÄNT:

Har du ett par blåa string? - Nej

Vem var den senaste du pussade? Hemligt :pPPpP

Hur många killars telefon nummer har du inlagt i din mobil? - Jävligt många ska du veta

Gillar du någon? - Hihi så busigt

Vem isånafall? - Hemligt ju... xD

Vad gjorde du i natt? -  Sov

Vad gör du innan du ska sova? - Kollar på tv

Kan du prata med din mamma om allt? - Jajamen

Hade du berättat för dina föräldrar om du vore gravid? - Ja

Har du varit gravid? - Nej för tusan

Hade du blivit glad om din flickvän/pojkvän fria till dig? - Vill inte gifta mig nu

Choklad eller glass? - Glass

Stövlar eller gymnastikskor? - Converse

Kjol/klänning eller jeans? - Jeans

 

SJU SAKER OM DITT LIV:

Tror du på kärlek? - Absolut

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nej

Har du någonsin blivit kär i din bästavän? - Nej

Har du någonsin älskat någon utan att berätta det för honom/henne? - Nej

Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej

 

ANTINGEN ELLER:

Kärlek eller pengar? -  Kärlek alla gånger, fast cash is king

Vin eller öl? - Öl får jag lov att säga

Dag eller natt? - Båda

One night stand eller förhållande? - Förhållande

Tv eller internet? - Kan inte välja...

Pepsi eller cola? - Coca cola

 

HAR DU NÅGONSIN:

Har du någonsin gjort något du ångrar? - Ja

Har du någonsin gjort slut? - Nej

 

KÄNSLOR:

Är du glad? - Nej

Är du fundersam? - Tankspridd

Är du uttråkad? - Ja

Gillar du någon just nu? - Idioter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0