11. tio fakta om mig själv



1.
När jag var liten bebis åt jag nästan ingenting. Men nu äter jag som om jag skulle vara världens fetaste människa fast jag egentligen är världens smalaste människa. Konstigt tycker jag men MAT ÄR JU SÅ GOTT.
2. Är för det mesta på bra humör när jag inte är hemma. Allt förändras när jag kliver innanför dörren här hemma. Då blir jag som ett grått åskmoln och allt är fult och fel.
3. Jag lovar mig själv att inte äta mass godsaker osv i veckorna, men det bryter jag så fort vi har massa gottigott hemma. Kommer få diabetes inom snar framtid.
4. Har världens bredaste musiksmak. Lyssnar på allt från Metallica till Justin Bieber. Älskar musik.
5. När jag känner att jag ser hyfsad ut ser jag ut som skit och när jag känner att jag ser ut som skit ser jag hyfsad ut. Är alltid så.
6. Inbillar mig själv ibland att jag kan sjunga sjukt bra men egentligen så låter jag som en kråka som satt ett tuggummi i halsen.
7. Jag älskar att läsa böcker när jag själv får bestämma när jag ska göra det. För det värsta som finns är när man får en deadline av skolan när boken ska vara utläst. DET ÄR INTE KUL DÅ.
8. Det värsta bandet jag vet är Takida. Spyr nästan när deras låtar spelas på radion eller dylikt. Blääää.
9. Om personen inte svarar på mina sms inom 5 minuter går jag alltid in och kollar minst 3 gånger att det skickats iväg ordentligt.
10. Det bästa jag vet är att umgås med mina fina vänner och bara ha kul och vara sådär muppiga som vi kan vara.
11. Min största fobi är spindlar. Klarar inte av att ens titta på dom. Skriker alltid som en liten 3 åring så fort jag ser en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0