weekend

I fredags:
For vi några tjejer hem till Mikkan på tacomiddag. En perfekt början på helgen ska jag säga. Vi åt mycket tacos, snacka massa skit, kollade på Big Brother och prata ännu mer. Blev en tidig kväll som var välbehövligt. Tror jag somnade innan 00.00 faktiskt. Superskönt.
I lördags:
Lördagen började med att övningsköra 10 mil med Jim. Gick skitbra och man känner hur gärna man vill ha det där förbaskade körkortet nu.. Kom hem i skaplig tid till samlingen inför match. Spelade i Heby mot Månkarbo. Vi förlorade med 1-2 men det var dom inte värda. Vi var mycket bättre även fast vi inte spela så bra. På senheten på lördagen såg jag ut så som på bilden. For till Lovisa och firade henne lite i förskott med massa brudar. Var trevligt kan jag tycka. Blev en tidig hemgång där med. Var helt slut i kroppen så jag somnade nog lite vid 00.00 där med. Tidig helg.

Kommentarer
Postat av: syster

Fin blus - och klänningen till bröllopet. Vart är blusen ifrån?

2012-03-25 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0