ME & YOU

Lyssnat på Edward Sharpe & The Magnetic Zeros hela dagen medans jag har städat hela mitt rum och rensat garderoben. Känner mig jätte duktig eftersom att det är de enda vettiga jag gjort på hela jullovet typ. Ska även vara lite extra duktig och träna ikväll också, måste ju hålla mina nyårslöften.

- Träna fotboll för att du MÅSTE RÖRA PÅ DIG.
- Inte äta massa gottighter i veckorna, endast på fredagar och lördagar får du lov att göra det, möjligtvis söndagar också.

Just nu ligger jag i mammas och pappas säng, ska slå på ett Gossip Girl avsnitt och invänta att klockan börjar närma sig träning. Ska chocka er alla och säga att jag är lite sugen på att sparka boll just nu.. WHAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0