forever young

TJENARE MONGOLOYYDS. Här har det varit dött som i Michael Jacksons grav typ. Har liksom inte funnit mig tid och vilja att skriva något eller visat några bilder, typ. Mitt December 2011 var bra med jul och nyår. Eller ja julafton slog ju nyår alla gånger men ibland är det så hörrni. Snart är det slut på julefriden och man ska tillbaka till skolan, men jag måste ju erkänna att jag längtar lite, låter konsigt tycker ni men jag gillar att busa runt i skolan och vara allmänt mupp med mina friends. Hur bra är inte det att man har vilja att gå i skolan!? Jag vet, jag är awesome.
Men på onsdag blir det dax! Men har lite planer innan dess som ska slutföras. Fotbolls tittande imorgon med fina vänner och sen får vi se vart helgen bär en. HAVE A NICE DAY MF. (Mf= motherfuckers, hehe jovars) Ja två urtjusiga bilder från nyår bjuder man på också.
Den ska vara upp&ner jaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0