A friend is someone who knows everything about you but still likes you

Har haft det supertrevligt hemma hos David med mina classmates. Kom hem igår runt klockan 18. Ganska sent men var ju kvar hos David ett bra tag på dan också, spelade NHL och FIFA och åt pizza, eller okej de gjorde D och R jag tittade på.. I alla fall så hann jag även gå in i Telia butiken och skälla på dom idioter som jobbar där inne, blev inget resultat, får lämna in telefonen på service idag. Jag älskar mitt liv och jag hatar iPhone. Hehehe. Men ska inte hänga läpp för om några timmar beger jag mig till Uppsala för mat, lite shopping och bio med Rita, David och Rickeb. As bra torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0