Strawberrys & Cherrys

Har varit en duktig kicka idag och jobbat sten hårt några timmar... Hehe inte stenhårt. Har varit ovanligt lugnt dessa dagar nu. Men iaf när jag kom hem var jag duktig och plockade ner massvis med körsbär från trädet ( vet att dom här heter bigaråer, men det låter godare med körsbär ) som vi har i trädgården. Finns just nu hur mycket som helst. Det är sjukt. Och så kan vi säga att jag plockade dessa jordgubbar också även fast mamma köpte dom på konsum.. Men det där ska vi mumsa på ikväll innan ÖN iaf. Hihi nu måste jag välja clothes..

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Najs dem ska vi kalasa på ikvl :D

2011-07-12 @ 16:42:27
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0