Söndag 17 Juli

Mår som fina fisken idag! Varit hos Jims föräldrar och ätit massa gott! Det blir mycke bortbjudnignar på mat nu för tiden.. Men de är ju bara bra då vi inte har något eget kök att laga maten i haha. Ska ta mig en efterlängtad dusch och sedan slänga mig som en säl i soffan för att kolla på Harry Potter filmer.. Hihi. Ska även säga hejdå till mina päron som drar iväg imorgon och inte kommer hem förräns fredag! Ska kanske bli lite läskigt att vara ensam hemma men jag har vänner och syskon som får komma och göra mig sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fiiiina människa!

2011-07-17 @ 20:06:16
Postat av: Rita!!!!!

Du är varmt välkommen hem hit, vi lär ta en kebab nån dag!! :D

2011-07-17 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0