CHECK

Jag har insett att jag sovit ganska mycket den här helgen
Jag lyssnar på genom eld- oskar linnros
Jag pratar nästan hela tiden
Jag tycker vintern är helt värdelös
Jag avskyr när den förbannade snön aldrig försvinner, när det tar så där lång tid
Mina bästa vänner är dom bästa som existerar på denna jord
Min första vän hette ida segelsbo
Kärlek är något väldigt fint
När jag borstar tänderna tänker jag: "snart kommer jag spotta och då kommer jag få en kvälning" eller "hatar att borsta tänderna"
När jag lagar mat så tycker jag det inte är så värst roligt, därför lagar jag nästan aldrig mat
Jag tänder på dig 
Det sexigaste yrket hm, vadå sexigt? man kan va skit ful å ändå ha världens coolaste yrke. eller as snygg och va typ datanörd. nej men om jag ska välja så kanske cross, eller snowboard åkare. om man nu kan ha det som yrke
Jag är rädd för spindlar. kommer vara den lyckligaste i världen när alla spindlar dör ut. hatar dom
Den värsta känslan är när något inte alls blir som man tänkt sig, det blir bara fel alltihop
Den bästa känslan är att vara med dom man tycker om. älskar det
Jag kommer alltid vara lillasysterpetra
Det finaste som finns är nära och kära. vänner och familj
I sommar har jag haft det förbannat bra! men den här sommaren kommer bli bra bättre bäst!
Sist jag grät var ett tag sen
Jag kan gnissla tänder när jag ätit surt godis, för då fastnar allt socker och det sura på tänderna
Jag kan inte luftrapa
När jag vill tänka så tänker jag på en massa saker samtidigt
När jag bakar så bakar jag kladdkaka
Min mobiltelefon är lite lagom puckad men ändå bäst
När jag vaknar på morgonen så undrar jag vad klockan är och vill ligga och dra mig
Innan jag går och lägger mig kollar jag alltid på tv och somnar med tv:n på
Just nu tänker jag att min msn ikon är söt när den hoppar upp och ned
Bebisar är söta. i alla fall vissa
Ikväll ska jag äta chips, ligga i sängen och glo på tv
Jag vill verkligen att den dumma vintern försvinner så vi får lite vår och härlig sol. slippa alla dessa tjocka kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0