I GOT SOMETHING (NOTHING) TO SAY

Det känns som att jag inte har mycket att berätta eller skriva. Jag är inne i en Gossip Girl koma just nu. Allt som gäller. Fast ska nog meddela att jag börjar i skolan om 1 vecka och 1 dag, jag ska åka in till Uppsala stad imorgon med en saknad vän, och förhoppningsvis kommer min ipod imorgon, på onsdag är det salacupen som gäller (för er som inte vet vad det är så ska jag spela fotboll), och kanske resten av dessa lovadagar ska jag nog jobba. Lite små jobbigt, men cash. Ja cash är allt jag har att säga.

Låter som jag har fullt upp. Bloggen hamnar då i diket och det blir inte mycket gjort här. Men simma lugnt kära vänner, jag kommer tillbaka.. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0