HAHAHA. BLOM

Hotad av Sofie Blom att bryta mitt "hela månaden kommer vara om mig" grejen..
MÅSTE skriva om henne nu. Nejdå skoja. Jag VILL skriva att Sofie, hon är den sötaste, bästa, vackraste snyggaste, hetaste, coolaste, smartaste (ok, tog i lite där, halv smartaste) person jag känner. Finns nog ingen klasskamrat som kan få en på så bra humör dom dagarna hon är i skolan. Och tro mig, det är inte många. Haha. Nej 100 % närvaro har hon, jag ljög. Men hon är en urgullig person med världens bästa personlighet. Kan inte annat än LE med mina vita tänder när man träffar henne. Glad och flummig 24/7. Men det är sånt vi gillar, människor som bjuder på sig själva. Vågar visa, vågar vara egen.. That's her! Ja hon är allt som alla vill vara, Queen S. Numero Uno. Superstar. King. Everything..
Ps. Lite reklam, besök hennes blogg också! CHAARMIGAST.BLOGG.SE
Är hon inte en söt sockerböna?!?!

Kommentarer
Postat av: sofie blom

aw gullunge. DETDÄR VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRMDE <333333

2011-02-23 @ 18:21:31
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0