DAG 9 - VAD JAG GÖR PÅ FRITIDEN

Det händer mycket i mitt liv! Jag hänger med polare, spelar fotboll, gymmar med Rita för att få lite muskler, jag äter och äter och äter hela tiden, mest mat men en hel del godis också, blir nog lite plugg ibland också, jag läser lite ibland med! Sen gör jag väl de som alla människor gör typ sover, andas, går, är, sitter, står, sitter vid datan, knappar på mobilen, lyssnar på massvis med bra musik, borstar tänderna, duschar, går på toaletten för att göra ärenden, borstar mitt ultra fula hår, färgar det ibland också då kan det möjligtvis bli en aning fint!
Typ det sysselsätter jag mig med på fritiden. En hel del SÅ ATT SÄGA DÅ.



Kommentarer
Postat av: sofia

sv: haha skitsnögggg! en från gina som typ har ficka osv, finns ej kvar i webbshoppppen tyvär, men finns säkert i butik ;D

2011-02-09 @ 21:52:00
URL: http://sofiajohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0