DAG 6 - MIN DAG I EXAKTA DETALJ

Jag vaknade ungefär runt halv 12 imårse. Låg kvar i sängen och gick in på facebook i mobilen. Sen klev jag upp, gick på toa och tog mig en tomat. Gick tillbaka till sängen och svulla godis och OLW hjärtan. Klickade runt lite på datan och kikade på TV. När jag tittat på TV en stund kom min kära pappa hem med en french hotdog till mig. Åt då alltså frukost. Medans jag åt slappade jag till några satc avsnitt! Sen slappade jag vidare i min sköna säng, kollade på tv och fler satc avsnitt, var kreativ där ett tag också och t rixade med spotify på ipoden. Jag låg kvar i min säng med en ansiktsmask och glodde runt på datan. Sedan fick jag mat! Åt lax med potatis. Supergott. Efter det hade mamma gjort lite äppelpaj så de fick slinka ner i magen de åh. Sedan la jag mig i sängen igen och läste. Och sen kom jag på att jag var tvungen att duscha så jag hoppade in i duschen och blev fräsch. Efter jag duschat så tog jag mig lite mer paj och fortsatte dega i sängen. Läste vidare och när klockan slog 21.00 la jag mig under täckte för att titta på wallander. Vilket jag fortfarande gör och ska snart stänga ner allt och sova. LÅÅÅNG DAG.

Kommentarer
Postat av: ida

åh, attans! :( det brukar ju kunna vara så tyvär ja...

2011-02-07 @ 22:19:41
URL: http://iholward.blogg.se/
Postat av: ida

haha, jo jag får väl se till att testa den någon gång ;) ja guudja, det tycker jag verkligen att den är! : D

2011-02-09 @ 17:23:30
URL: http://iholward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0