DAG 11 - 11 SAKER JAG TYCKER OM ATT GÖRA

1. Busa och leka med mina favoriter!
2. Shoppa! Ja vem gillar inte det!? Åh love it, hade jag massvis med pengar så skulle jag shoppa varje dag..
3. Äta mat. Det är något jag tycker om att göra för det är sååå gott!
4. Åka utomlands! Det är ju bara för härligt. Skulle nästan kunna bo utomlands, i alla fall i ett varmt och vackert land!
5. Använda läppsyl! Helt underbart skönt när läpparna blir lena..
6. Gå på konsterter. Det är ju fantastiskt skoj. Önskar att jag gått på fler förra året..
7. Bara umgås med min familj, det kan ju vara bland det bästa. Jätte mysigt.
8. Lyssna på musik. Älskar musik. Undrar hur livet skulle se ut annars om det inte fanns musik?
9. Fota. Det är enormt kul. Men jag vill nog uppgradera min kamera lite granna..
10. Att sova. I alla fall när man är sådär jätte trött så man knappt orkar stå på benen, då är det extremt skönt att kasta sig i en säng och sova tills man vaknar!
11. Sist men inte minst så gillar jag att träna och känna svetten rinna! Jätte skönt. Ska bli skit skoj till sommaren nu när vi blivit ett helt annat lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0