if someone is strong enough to bring you down, show them your strong enough to get up

2 bilder på mig från Julafton. Längtar tillbaka lite till 24:e december.. Men man får vänta ett helt år igen! Fast det är rätt skönt det åh. Idag har jag hängt på stan med Rita. Hittade absolut ingenting på rean.. Typiskt oss haha. Gick runt och svettades i tjockjackan istället. Tralla runt på stan ett bra tag tills Rasmus kom och sällskapade oss till klockan 18 då vi tog bussen hem. Och från klockan 20 fram tills nu har jag suttit och redigerat filmer.. Skapligt trött i ögonen nu men det gör inget när det är så kul! Bästaaaaa. Kanske slänger upp resulatat här, det vet man aldrig. Nu ska jag slå på gossip girl och sova. Puss

Kommentarer
Postat av: sv korris

den orangea tröjan är från Vero Moda :)

2011-12-28 @ 21:40:53
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: ida

I Östervåla :) ni då baby?

2011-12-30 @ 10:36:40
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0