YESTERDAY

Ja ojoj, vad ska jag säga om gårdagen? Jo, systrarna, pojkarna och två andra kom hit och åt jätte god mat. Drullen och Jycken fick berätta om deras resa. Spännande och kul att få höra allt dom varit med om. Blev avundsjuk att inte jag gjort en sådan resa, men det kommer väl.. Vi alla fick lite presenter. Jag fick två t-shirts och ett linne! Så snälla mina gullisar :)
Och på kvällen sen kom Calle och Pontus och lekte med mig å Rita. Blev en rulle film hos Rita och sedan några åk i Evon. En riktigt rolig kväll alltså. Kom hem sent men sen vaknade jag av att Simpa ringde mig. Haha å då var klockan 12, trodde väl att den var runt 10 i alla fall. Hehe
Ska ut i solen nu. Eller ja äte frulle först! Puss på rumpan mina vännner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0