it's friday im inlove

Tänk vad tiden går fort när man har roligt! Har ju tyvärr inte bloggat på 1 dag. Jag var ju som sagt lite upptagen igår kväll. Ni ska få veta snart! Eller ja dom flesta vet ju redan. Men men. Så nu sitter jag här och har fina fräscha tänder för de har tandläkaren sett till att jag fått! Gick galant där och inga hål hade jag. Känner mig stolt att jag inte har haft det en enda gång i hela mitt liv. Eller har jag de? Isåfall minns jag inte det.
Ikväll är det ju fredag så då kanske det kommer massa godingar hit på besök! Hoppas de iallafall. Och ni som vill får faktiskt också komma. Öppet hus!!!

Nu luktar det mat så ska kila iväg till matbordet och mumsa! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det du har gjort? :D

2010-09-25 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0