hehe

ja nu ska jag uppdatera lite tänkte jag. jaa har jobbat från 10-14 sen var det bara att cykla hem och duscha för sen for jag och pappa in till staden! vi gjorde lite ärenden (kommer i nästa inlägg) och sedan mötte vi upp syrran och mami så käka vi kina! gotteligott. och nu sitter jag bara här, eller bara och bara. jag har haft fullt upp nu i 1-2 timmar. har fixat bilder till pernilla och nu bränner jag en skiva till matchen imorn! ja det blir en liten premiär för nya cd spelaren med en vinst mot harbo då ;) ja och jag fyller år även imorgon haha.  nu ska jag bränna vidare. ciao!


bla. en bild jag ska fixa till pernilla. fyfan va gott det ser ut!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

lyxapa med nya datorn! :P

och när och var är matchen imorgon? :)

2010-06-30 @ 22:01:08
URL: http://miiiiini.blogg.se/
Postat av: pernilla

Du i morrn vinner vi ! :D

OCH GRATTIS i förskott! :)

2010-06-30 @ 22:52:51
URL: http://andersson-p.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0