01:21

STEG 1
Namn? Petra
Smeknamn? Peter, typ haha
Födelsedatum? 1 Juli (snart!!!)
Födelseort? Blåa
Hårfärg? Blond
Längd? 170
Skostorlek? 37
Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Stjärntecken? Kräftan

STEG 2
Skor som du bar idag? converse och pappas träskor!
Målsättning? hm..
Svagheter? tar åt mig lätt.

STEG 3
Din första tanke när du vaknade idag? Hur mycket är klockan?
När somnar du? Helt olika
När du inte kan sova? då sover jag inte

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
McDonalds eller Max? Donken
Singel- eller dubbeldejt? Singel 
Adidas eller Nike? Det gör de samma
Lipton Ice Tea eller nestea? Lipton i think
Choklad eller vanilj? Choklad

STEG 5
Svär du? Ja
Sjunger du? Bara i duschen typ haha
Duschar du varje dag? Ja
Röker du? Nej
Gillar du skolan? Gjorde inte det
Vill du gifta dig? Absolut
Tror du på dig själv? Sometimes
Blir du åksjuk? Nej
Tycker du att du är hälsosam? Haha, socker är min passion
Gillar du åska? Kanske
Spelar du något instrument? Nej gud nej

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? Nepp
Rökt? Nope
Gått på dejt? Nej
Shoppat? Ja för tusan!
Ätit en hel ask müsli? Usch, nej
Stått på scen? NEJ!
Skejtat? Ne
Bakat? Det tror jag inte :o
Nakenbadat? Nesch
Färgat håret? Ja
Stulit något? No

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? Ne
Blivit kallad hora? På skoj då 
Blivit nerslagen? Nej, jag slår ner folk  dom slår inte ner mig

STEG 8
I framtiden..
Hur gammal vill du vara när du gifter dig? Det spelar ingen roll
Namn på barn? Hm...
Ditt drömbröllop? Utomhus
Vad vill du bli när du blir gammal? En rik kärring


STEG 9
Hur ska din drömkille vara?
Ögonfärg? Ingen betydelse 
Hårfärg? Ingen betydelse
Långt eller kort hår? Kort helst då 
Vikt? Ingen betydelse
Klädstil? Ingen betydelse
Plats för första träffen? Var som helst är bra
Plats för första kyssen? Var som helst är bra

STEG 10

Antal CD-skivor du äger? Massvis kanske
Antal piercings? Två, i öronen
Antal tatueringar? 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Några stycken
Antal saker jag ångrar? Ganska många
FAVORIT...
Färg? Rosa
Plats? Hm.. svårt
Spel? Inget alls
Drog? Godis/socker
Film? Transformers 1&2
Djur? Hund helt klart
Serie? Gossip Girl
Skor? CONVERSE
Internetaktivitet? Facebook och hundratals bloggar


BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln? Varje dag
Skrika? Inte så ofta
Sova? Hehe, ja
Ha ångest? Nej, inte ofta då
Skada dig själv med flit? Nope
Ta mediciner du inte borde ta? Nej
Vilja dö? Nepp 
Drömma mardrömmar? Det var länge sen nu
Försöka vara annorlunda? Jag är ju mig själv bara
Klä dig i svart? Det händer
Gå i skolan? Ja
Röka? Men nej
Ljuga? Det händer ju
Hata folk? Ibland
Lita på folk? Ja, mina bästavänner

NÄR...
Åt du senast? Kladdmakaroner (MUMS)
Läste du en bok senast? 1 månad sen kanske
Var du på konsert senast? Deep Purple
Köpte du något senast? Tisdags
Kysste du någon senast? Måndags
Svor du senast? Igår
Sjöng du senast? Idag
Klagade du senast? Igår
Är det sommar? Sol och härligt varmt!

VEM...
Saknar du? Mina systrar...
Vill du döda? Haha, ingen
Vill du slå? Någon
Rörde dig sist? Rita
Vill du kittla? Någon som är kittlig
Kramade du sist? Rita
Vill du träffa? Min morbror
Skrek du på sist? Jadu, i karusellen på gröna lund så  jag antar att de va Ingen
Vill du vara som? Mig själv ;)
Fick du sms från senast? Rita
Ringde dig senast? Rita

HAR DU...
För många vänner? Det kan man inte ha så Nej
Skadat någon? Ja
Egen dator? Nej, men vill ha!!!!
Gjort bort dig rejält? Ja
Kysst någon? Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag? Nej
Blivit kär i någon på nätet? Nej 
Stulit någonting? Ja haha
Lämnat landet? Ja fler gånger.. hehe 
Rymt hemifrån? Tror inte de
Tuttat eld på nått? Ved? Haha
Gjort något olagligt? Massvis kanske

HUR...
Går du? Som alla andra med två ben
Svarar du i telefonen? Hej det är Petra eller Hallå
Fördriver du tiden? Datoren och mobilen kanske
Mycket pengar har du? Lagom
Tjänar du pengar? Ja, eller snart!
Ofta diskar du? Diskmaskin har vi moderna människor ;)

Kommentarer
Postat av: mathy

tack så mycket sötis! :D

2010-06-18 @ 17:40:25
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0