HALLÅ.

JA. jag har inte orkat uppdatera på ett tag.  för det första inte haft lust och för det andra har jag nog glömt bort det helt och hållet! och nu känner jag på mig att det här inlägget kommer bl långt!!!  
men tänkte börja med att berätta vad jag gjorde i måndags på min sista lediga dag på jullovet.
jag åkte med min syster till Uppsala till hennes jobb (HIMLA) och jobbade! jag fick lägga ner 430 kataloger i kuvert som skulle skickas ut till köpare. massa papercut blev det, å det blödde hit och dit men jag plåstrade om de små fingrarna. sen fick jag plocka med en massa broschyrer och andra papper. och jag tror jag var där ungefär från halv 8 till halv 5! så man va ganska slut när man kom hem :) men roligt var det iallafall!

det här satt jag och slet med...

OCH i tisdags började skolan. man var lite trögfattad i hjärnan precis sådär första dan. men nog klarade man sig igenom allt arbete. vi gick till tio över tre sen vare bara att åka hem och käka och byta om för träning! 
å idag försov jag mig i mårse men pappa skjutsade mig till skolan så snäll som han är. hade ju inte gjort nått om man fått stanna hemma... menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0