hey där mikaela

Jag har egentligen ingenting att skriva men Mickis tvingade mig. Eller gjorde hon ?
Kan berätta att jag  gluttar runt på olika skydd till min vackra data. Och såklart ska jag ha ett rosa! Så det blir beställa det snart tror jag, om de inte redan finns i butik! :)
Kan även passa på att säga att Mickis är en mycket god vän, lite klumpig, väldigt snygg
(adda henne, fett snygg tjej: [email protected]), mycket snäll, underbar, wonderful, knepig, gullig, cool (eller nej), söt som gödsel och en av mina bästa vänner! PUSS


LÄCKER BRUD & nån tjurig jävel i bakrunden..

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Hahahaha !! Du är för go gumman !! Haha vilken läcker bild du hitta ;) !! :D Love you darling ! :) <3

2010-08-14 @ 15:37:59
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0