FREDAG = HELG.

SKÖNT! nu är de helg så sug och svälj. eller nej njuuuut bara. 
helt vanlig dag i skolan, inget alls speciellt typ. förutom kanske då att de va nationellt prov i matte. de kändes ju inte sådär super bra, men de funkar väll.
men de ska jag inte tänka på nu, för nu är det helg! otroligt härligt. å jag ska väll (tror jag) inte göra något speciellt. har samling imorgon klockan kvart i nio. de är match mot norrby! efter det ska jag och mamma in till staden om de inte är snö oväder. vilket jag inte hoppas! behöver nya fotbolls skor... 

nu ska jag svulla chips. ciao!

Kommentarer
Postat av: syster

ring när ni är i stan! jag har klipptid kl.13 - då kan jag inte svara!

2010-04-16 @ 19:17:49
Postat av: petra

syster: okeej säger de till mamma. men vi kanske inte ska in de beror på.

2010-04-16 @ 23:14:29
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0